آخرین منجی
آخرین منجی
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, توسط هومن ظریف |

 

 

برایان هاگ وارنر نام اصلی فردی است که امروزه به مرلین منسون یا به اختصار MM شهرت یافته است.
وی که اکنون علاوه بر هواداران چندین هزار نفری در اقصی نقاط جهان به عنوان شیطان بزرگ شناخته و مورد پرستش قرار می گیرد مانند سایر افراد ی که از چهره های شاخص شیطان پرستی به حساب می آیند دوران کودکی توام با سختی های فراوان مانند فقر و تنگ دستی را سپری کرده است.
برایا وارنر تاکنون توانسته است نقش یک منجی را برای شیطان پرستان ایفا کند و این افراد را از بن بست عزلت خارج کرده و مجددا به عرصه فعالیت های اجتماعی وارد سازد.


مرلین منسون نیز مانند سایر چهره های شناخته شده شیطانیسم چندین مرحله در طول عمرش یعنی 38 سال گذشته برای مدت چند ماه یا چند هفته از نظر ها دور شده و پس از طی زمان مورد نظر با ارائه یک کنسرت بزرگ و یا در چهره ای جدید و البته سخیف تر از گذشته ظاهر می شود. لازم به ذکر است که شیطان پرستان ادعا می کنند که در این مدت به ملاقات شیطان و یا شیاطین می روندد و دستوراتی را دریافت می کنند.
گفتنی است که طبق اطلاعات موجود زمانی که این افراد غیب می شوند جلساتی را با برخی مقامات بلند پایه امنیتی امریکا و رژیم صهیونیستی برگزار می کنند و خواسته هایشان را مبنی بر حمایت های مالی , حقوقی و ... بیان و از حمایت ایشان برخوردار می شوند.

 

موسیقی متال دارای زیر مجموعه های زیادی است که برخی از آنان جز مهمترین گروههای شیطان پرست محسوب مشوند مانند هوی متال و بلک متال و….Black Metal
بلک متال در نروژ از زمانی پدید آمد که نئو وایکینگ های نروژ در جستجوی راه و وسیله ای برای نابود کردن مسیحیت در نروژ و بعد در تمام دنیا بودند و در این راه انسانهای بسیاری را کشتند و کلیساهای زیادی را آتش زدند و بلک متال را تا نهایت نواختند تاشاید خدای تاریک ها باز گردد .موسیقی که سخن از دنیای تاریک سرد و بیروح را بیان میکند سبکی مملو از خوشونت مرگ و کشتار.

 

معرفی مرلین منسون:
برایان هیو وارنر (Brian Hugh Warner) متولد ۵ ژانویه ۱۹۶۹ در کانتون، اوهایو، که بیشتر با نام مرلین منسون شناخته می‌شود خواننده و هنرمند آمریکایی است. عمدهٔ شهرت او به خاطر تصویر نامتعارف و شخصیت نمایشی او به عنوان رهبر و خوانندهٔ گروه موسیقی‌ای با نام مرلین منسون است. این نام ترکیبی از نام‌های مرلین مانرو و چارلز منسون است که در دو سر طیف محبوبیت و نفرت آمریکایی‌ها قرار دارند.

چارلز منسون یه قاتل زنجیره ای دهه شصت امریکا بود (بعضی جاها چارلز منسون اینطور معرفی شده: یک کشیش ناراضی فرقه‌گرایی مسیحی) مرلین مانرو هم یه بازیگر زن بوده که از چهره زیبایی برخوردار بوده و به فساد و ایفای نقش در فیلمهای غیر اخلاقی مشهور بوده. او یکی از مشهورترین ستارگان سینما، نماد جذابیت جنسی و ستاره پاپ در قرن بیستم است. زندگی او روی پرده ، یک زندگی رویایی بود که سینما ساخته بود، اما در دنیای واقعی مشکلات و تفاوتهایی داشت که مردم از مرلین مانروی محبوبشان انتظار نداشتند. شخصیت و انتظاراتی که سینما ساخت فراتر از توانایی‌ها و گاهی متفاوت با خواسته‌های او بود. وی در جایی گفته است: "من یک زن بازنده ام . مردها، زیادی از من انتظار دارند ؛ به خاطر تصویری که از من ساخته شده و خودم هم در ساخت آن کمک کرده ام ؛ من سمبلی از تنها چیزی هستم که مردان از آن استقبال می‌کنند.

 

 

گروه موسیقی به نام خود مرلین منسون:

مرلین منسون نام یک گروه آلترنتیو متال آمریکایی‌ست که در لوس آنجلس کالیفرنیا مستقر است. موسیقی گروه گسترهٔ وسیعی از سبک‌ها، از گلم راک و هارد راک تا اینداستریال متال و شاک راک را شامل می‌شود. اعضای مرلین منسون عقیده‌ای به پیروی از استانداردها و قوانین جاری دنیای موسیقی ندارند که این موضوع در ترانه‌ها و طرح جلد آثار گروه مشهود است.آثار گروه تاکنون با استقبال گستردهٔ مخاطبان روبرو شده به طوری که تا به امروز چهار آلبوم از آثار آن‌ها در هنگام انتشار در صدر ده اثر پرفروش آمریکا قرار گرفته است.

این گروه موسیقی در سال ۱۹۸۹ توسط خود مرلین منسون (خواننده) و اسکات پوتسکی (گیتاریست) در فلوریدا بنیان گذاشته شد. گروه درپی انتشار اولین آلبوم‌شان در سال ۱۹۹۴ خیلی زود و به دلیل سبک خاص گریم و لباس اعضا، متن ترانه‌ها و اجراهای نمایشی در کنسرت‌ها و ویدئوهای‌شان مشهور شدند. اعضای گروه مرلین منسون همواره در حال تغییرند به طوری که اعضای گروه در هر آلبوم، از آلبوم قبلی متفاوتند.

 

 

در یکی از اشعارش به نام (The Reflecting God)خدای منعکس شده که خیلی هم معروف می باشد چنین جملاتی رو بکار می برد:
 


I went to god just to see, and I was looking at me 
saw heaven and hell were lies 
when I'm god everybody dies


من رفتم پیش خدا تا ببینمش، و دیدم داشتم به خودم نگاه میکردم
دیدم بهشت و جهنم دروغ بوده
وقتی من خدا باشم همه میمیرند

 

مرلین منسون : دجال ساختگی آمریکا

 

استفاده از موسیقی وبه تبع آن ظهور خوانندگان جدید همانند شیاطین نو، ظرفیت های جدیدی را در اختیار شیطان پرستان قرارداد.

 

پس از انجام اقدامات جسورانه گروه منسون در انتخاب رنگ بندی صحنه ، نو اجرا، گستاخی دراستفاده از الفاظ رکیک وترویج فحشا در آثار شان منسون به ستاره مبتذل ، اما پر مخاطب رسانه های آمریکاریی بدل شد. ناگفته نماند که حضور معنادار روزنامه های آمریکایی در چهره سازی این عنصر نا مطلوب فرهنگی نیز بی تاثیر نبوده است.

 

او در سال 1997 به یکی از خبر سازترین چهره های جهان بدل شدو محصول این فعالیت ها شهرت وثروت بسیار زیادی است که حداقل 5 نسل بعد ار این خواننده متالیکا را بیمه کرده است  وبسیاری از آگاهان ، نامبرده را از سوپرمیلیونرها یا بهتر بگوییم میلیاردرهای جهان می شناسند که به کم تسلط بر احساسات جوان دورمانده از معنویت وبه مدد کارهای شنیع تونسته است ثروت کلانی را جذب حسابهای بانکی اش نماید.

 

خبر تکان دهنده ای ازپاره کردن انجیل در اجرای کنسرت زنده منسون وپرتاب آن سوی جمعیت در سراسر جهان منتشر شد. منسون را پاره کرد وخطاب به جمعیت با صدای سنگین وخشکیده فریاد زد: «این است خدای شما»

 

باز خبری میرسد وبه سرعت در تمامی سایت های خبر پخش می شود که او در هنگام برگزاری یکی دیگر از کنسرت هایش ، مدفوع را برروی صحنه اجرا بلعیده وسپس مست ولایعقل به نعره کشیدن های مداوم ادامه داده است.

 

این اخبار علیرغم زشتی خیره کننده اش ، به سرعت در جهان گسترش می یابد . طبیعی است که در جامعه ویران آمریکایی ، انجام چنین اقداماتی صرفاً تندرویی های کودکانه یک جوان آمریکایی است که حتی تا 37 سالگی نیز در وجودش مانده است.

 

منسون در بسیاری از کشورهاتوانسته است گروه های مختلفی از جوانان را تحت تاثیر فضای عمومی رایج در امریکا مبنی بر داشتن حلقه های هوادار برای خوانندگان مطرح نظیر مایکل جکسون و... را ایجاد نماید.

 

تغذیه این گروه با ترتیب دادن دکورهای ویژه ساخت کلیپ های پرهزینه وفوق فنی و... وبه مدد انجام امورات خلاف اخلاق امکان پذیر می شود. ارائه آثار متناوب وبودن وقفه های طولانی از دیگر عواملی است که کمک می کند این خواننده منالیکای با راک آمیخته، همواره گروه های کوچک وبزرگ از هواداران را به خود اختصاص دهد.

 

تمام افرادی که با این شیطان مدرن برخورد داشته اند ، چنانچه مورد سوال قرار بگیرند ، اولین موردی را که از منسون نقل خواهند کرد، نوع موردی را که از منسون وصورت ونحوه لباس پوشیدن ، راه رفتن وحتی وسایل نقلیه مورد استفاده او خواهد بود.

 

اگرچه این شیطان ساخته شده توسط نظام سلطه واستحاله فرهنگی آمریکا، فلسفه بافی هایی را نیز در خصوص ظاهر نامتعارفش ارائه کرده است، مانند اینکه می خواهد «با انجام چنین چهره آرایی ها، باطنا انسان ها را به تصویر بکشد»و...؛ اما انچه حقیقی به نظر می رسد وجود بسیاری از بیماریهای روحی وروانی است که درون وی به وجود آمده واین گونه راه به جهان خارج گشوده است.

 

چشم چپ منسون اولین نمادی است که از آن به عنوان Marilyn Manson Look یاد می شود. این چشم با لنز پررنگ وروشناز چشم دیگر وی که معمولاً با رنگ سیاه پوشانده می شود ، متمایز شده است . این ویژگی منسون ، با ویژگی تک چشم بودن دجال مطابقت دارد .

 

دجال ، دارای مرکبی است که از هر تارموی مرکب او آوای موسیقی حرامی بلند است که هر کدام گروهی از مردم جهان را گمراه کرده و تباهی می کشاند.

 

 

منبع

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: